Transformator kolejowy NTT 400 U
Pokładowy transformator zasilający do zabudowy podpodłogowej
Opis
Pokładowy transformator zasilający REO NTT 400 U jest przeznaczony do pokładowych zasilaczy kolejowych, zasilanych z pokładowego konwertera zasilania (BNU). Transformator NTT 400 U opisuje kompletne, gotowe do użycia urządzenie z transformatorem i obudową. Transformator służy do regulacji napięcia oraz do galwanicznej separacji napięcia obwodu pośredniego modulowanego szerokością impulsu od odbiorników sieci pokładowej. Pomiędzy transformatorem a falownikiem musi być podłączony odpowiedni filtr sinusoidalny. Obciążeniem strony wtórnej transformatora separacyjnego mogą być urządzenia przełączające, maszyny wirujące, obciążenia omowe i półprzewodnikowe przekształtniki mocy. Transformatory przeznaczone są do eksploatacji pojazdów w sieci AC lub DC (w trybie falownika) w kontenerze.
Gwarantuje to, że transformatory REO są optymalnie dopasowane do Twojej aplikacji. Najdłuższa żywotność, optymalizacja kosztów i korzyści oraz bezpieczeństwo to główne punkty naszego rozwoju.
- Moc. 10 – 30 kVA
- Napięcie znamionowe
Pierwotne:
- Napięcie znamionowe: (normalna praca): 3 × 440 Vrms 60 Hz
- Napięcie znamionowe: (zasilanie zewnętrzne): 3 × 400 Vrms 50 Hz
- Napięcie znamionowe: (praca zredukowana): 3 × 345 Vrms 47 Hz
Wtórne:
- Napięcie: 3 × 230 Vrms
- Klasa izolacji: F / H
- Napięcie testowe: EN 50124/EN 60310
- Temperatura pracy: -40 ° C… + 55 ° C (opcjonalnie + 75 ° C)
- Wilgotność: maks. 95%
- Zanieczyszczenie: PD 4
- Klasa izolacji F/H
- Zgodność z EN 50124/EN 60310
- Odporność na wibracje: kat.1 klasa A/B wg. zgodnie z EN61373
- Napięcia: 24/42/110/230/400/690 V (opcjonalnie)
- Grupa przełączania: Opcjonalna
Wbudowany transformator zasilający może być zaprojektowany na zamówienie. Czy jesteś zainteresowany tym produktem? Proszę skontaktuj się z nami!
Oprócz standardowych komponentów do zastosowania w konwerterze, REO oferuje produkty specyficzne dla klienta – jako pojedyncze komponenty lub jako kompletne rozwiązanie w kontenerze. Najważniejszymi kryteriami w inżynierii kolejowej są dostępność do eksploatacji i bezpieczeństwo pasażerów. Tutaj REO oferuje indywidualne rozwiązania, które krok po kroku opracowujemy w ścisłej współpracy z naszym klientem
Zalety
- Testowane na wibracje i wstrząsy zgodnie z normą DIN 61373 kat. 1 klasa B
- Wysoka wydajność
- Niskie straty na jałowe
- Zredukowane rozpraszanie pola
- Cicha praca
- Zredukowana waga
- Wysoka odporność mechaniczna
- Naturalne chłodzenie
- Stopień zanieczyszczenia PD4
- Różne klasy wydajności